OM INTE DU

Tänkte hinna med ett inlägg här innan jag tar kvällen.
Igårkväll fick bli en myskväll bara med Adam. var en stund med Emma först och sen kom Adam vid 9 kanske.
Vet inte riktigt vad vi gjorde, men en myskväll blev det i alla fall!

Idag började vi med att sola en stund i det fina vädret. Första riktiga sommardagen och allt!
Sen åkte vi och åt "frukost" (pizza) och sen hem för att sova lite och bara ta det lugnt.
Adam åkte hem runt 7 och då tog Emma och jag en söndagspromenad på ca 7,5 km.
Men nu ska jag fösöka få mig lite sömn inför dom tre kommande skoldagarna.
Ha det fint!
Har man inget bättre för sig kan man väl lika gärna göra lite reklam för clas olsson va?
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0