JULIGA JULKÄNSLA

Hello!
Slutade idag vid ett vilket är otroligt skönt såhär mitt i veckan!
Nu är det bara 2 dagar kvar i skolan till helg och sen är det faktiskt bara en vecka och ett fysikprov kvar till det älskade jullovet!
Sitter för tillfället färdigpluggad för idag med julmusik i öronen och bara tar det lugnt, något som man inte har tid till ofta när man går natur. 
Tittade även igenom några gamla bilder på kameran här om dagen och jag saknar verkligen tiden då jag hade orken att platta håret i princip varje dag, eller åtminstonde flera dagar i veckan.. tror faktiskt att jag ska försöka göra det oftare igen eftersom det är så mycket skönare med platt än med mitt rufs... 
 
/L
 


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0