NYTTIG OCH DUKTIG

Hejsan! Vaknade runt kvart i 10 av att mormor kom in och skulle gå ut med hunden, lite jobbigt att bli väckt så tidigt hah.. Men dagen började med en nyttig frukost faktiskt, fast blev inte mätt överhuvudtaget så fick bli en smörgås också, intressant intressant! Men strax därefter gjorde jag mig i ordning och gick ut och sprang, tredje dagen på rad jag är ute och springer, är så otroligt stolt! haha helt seriöst, blev bara drygt 2km i måndags med Stina men hon fick någon kramp så kunde inte springa mer, så fick helt enkelt gå hemåt, igår drygt 5km med Johan och idag blev det ungefär exakt 3 km, inte så väldigt långt men duger för lite träning. Ska senare träffa Stina och sen vet jag inte riktigt förutom plugg som måste göras! Ifall alla inte förstod det så har jag nämligen studiedag idag.. pusshej!
 
banan, kiwi och A-fil
vacker som man alltid blir efter träning!
 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0