NÄR SKA DET FÅ ETT SLUT?

Hejsan! Var som sagt med Johan hela dagen igår, och åkte hem strax efter 10. Men kvällen slutade inte riktigt där utan fortsatte med ett anfall vid 12-1 tiden på natten. Helt borta som vanligt, man hann precis bli medveten om att jag tappade hela mitt vattenglas över nattduksbordet där min mobil och allt låg, men den klarade sig utan några skador som tur var! Men hela natten var jag helt borta och har stora minnesluckor som vanligt. Men vaknade på morgonen idag med en massa epilepsiryck och låg kvar i sängen i minst 2 h för att försöka få bort allt, det tog sin tid men tillslut försvann allt. Men 4 anfall på en månad... Känns som det skulle kunna vara bättre, verkligen! eftersom det har blivit väldigt mycket sämre... Men det är bara att försöka stabilisera medicinen och göra det bästa utav det vad nu det är! Aja men vid 3 ungefär kom Johan så snäll som han är! Men vi gjorde i stort sett ingenting alls.. Men vi båda var riktigt trötta så spelade inte så stor roll faktiskt. Nu ska jag ta tag i plugget resten av kvällen som verkligen behövs, hoppas ni haft en bättre lördagsnatt än mig pusshej!♥
 
De nya klädinköpet som jag lovade bild på~
H&M 199:-
Färgen gör den inte riktigt rättvisa, men en bikniöverdel som kanske syns som egentligen är helt turkos/ H&M 149:-
 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0