16 BAST

Tar och tackar här för det förra inlägget! Är ju alltså min födelsedag och passa på att göra ett inlägg när jag ändå inte har annat för mig. Folket kommer runt 5 eller 6 eller vad det blir. Då är man alltså 16, eller var det kanske 17? hahah.. Nej jag fyller 16 helt enkelt! Väcktes runt 10 i morse, visste ju dock tyvärr allt jag skulle få, men ska försöka lägga upp det på bloggen senare, för just nu har jag inte orken för det! 
 
Som Livia skrev var hon med mig på tolvslaget då vi var hos Idris i Forshaga, med några fler och hade mer som en chillkväll kan man väl kalla det! och innan dess åt jag mat på Kebab house med några tjejer, så blev en helkväll helt enkelt!
 
Några bilder från ett år sedan tills nu!

 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0