VÄRD DAG?

Som Livia skrev igår fick jag ett epilepsianfall. Sov dålig hela natten och låg och ryckte (som små anfall). var såklart trött hela dagen speciellt när man vid 10 skulle iväg till Norge. Så sov hela vägen dit och hela vägen hem. Så kunde jag somna senare? självklart inte! somnade därför runt 4 - halv 5, bra för en epilepsiare, njaa knappast... så tog lite sovmorgon och kom till skolan halv elva. slutar ju 12 som alltid på måndagar så det blev en lektion för mig! haha lite smått ovärt... Men nu sitter jag hemma iaf, har precis ätit lite och borde ta tag i pluggandet lite smått. Dessutom börjar svenska nationella på onsdag woohooo! ppusshej♥
 
fick bli en sånhär goding direkt när jag kom hem!
 
 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0