SÖNDAGSHÄNG

Dagen började på ett mindrs trevligt sätt, Agge fick ett epilepsianfall, det är andra gången jag är med och man känner sig lite mer insatt i vad man ska göra än första gången, men det är fortfarande ingen direkt härlig upplevelse vill jag lova.
När Agge var "tillbaka" kom hennes föräldrar och hämtade henne och dom åkte till Norge.
Jag åkte till stan för att träffa Olivia (sundell) och vi åt lunch där och kollade runt lite, fick dock inte med mig något hem idag.
Ska gå ner till farmor och äta där om en stund nu och lite senare ska väl kanske Jonathan och jag ta en av våra standard söndagspromenader ;)
(17:00)
Hoppas ni har haft en bra söndag, kram!
 
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0