HELGPLANER

Sitter hemma hos Livia, med Livias dator och tänkte uppdatera såhär på morgonen. Igårkväll kom Adam & Krille hit för dom var typ desperata att göra något... satt på rummet för att våra föäldrar var nere och drack när dom egentligen skulle ut men ångrade sig senare, så kvällen tillbringades som sagt här uppe. Dom åkte hem vid halv ett ungefär och jag och Livia somnade som när vi vakna, med kläder och smink och allt det där, riktig härlig känsla när man vaknar, verkligen! Jag kanske går på bio idag, men det får vi se hur det blir med och Livia ska väl vara med Emma tror jag... bloggar senare ikväll skulle jag tro, ha en bra lördag!
 
alltså just nu vill man ju bara flyga låångt bort till något varmt land!
 
/A


Kommentarer
Adam Hyttring

Guuud vilken fin bild! har du tagit den själv? xD ^^ :PpP

2013-01-30 @ 23:09:13


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0