BALSAMMETODEN VECKA 1

Tänkte som sagt berätta lite om hur balsammetoden har fungerat efter en vecka och 4 tvättar.
Kan säga att efter dom 3 första tvättarna var inte håret jätterent.. så körde med en sulfat och siliconfri shampo tvätt idag, tänker att jag kanske kan tvätta med det varannan gång eller något istället för bara det speciella balsammet.
Har även kört utan gelé dessa dagar men tänkte att jag iallfall ska testa även om jag personligen tycker det känns ganska äckligt.
Håret har väl kanske fått lite mer sammanhållning och är mycket mer lätthanterligt, dock svårt att säga efter sån kort tid..kan därför varken rekommendera eller dissa riktigt än.
Ska se om jag kan ta lite kort på hur det ser ut just nu så man kan se om det är någon skillnad om ytterligare en vecka!
Ha det bra och godnatt!
Balsam jag använder i hela håret.

Sista tvätten shampot.

Sulfat och siliconfritt schampo och balsam, shampot i hela håret, balsammet använder jag bara i längder och toppar.
+ wellas egna gelé som stylingprodukt.
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0