25 JANUARI

Hallå!
Har inte haft någon dator med mig idag och har inte varit hemma idag förens nu så jag har inte kunnat blogga, men Agge har ju varit så duktig istället så!
Hade som sagt 3 timmars fysikprov idag och jag kan säga att jag aldrig har känt att ett prov har gått så dåligt, blir lycklig på riktigt om jag får E... 
Vi slutade i alla fall runt halv 3 istället för halv 5, och det behövs verkligen när man har gjort prov hela dagen ;)
Åkte då till stan med Jonathan och Tove och tog en fika, mötte sen upp Maria på torget och vi och Jonathan åkte till "Lager 157" fick dock inget köpt...
Nu sitter jag här och väntar på Agge som förhoppningsvis tar nästa buss!
Hörs senare kram!
 
 
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0