SVAR PÅ TAL

Ska förresten även jag svara på dessa frågor som jag inte lyckats med förrän nu!
 
Hej! jag undrar om ni skulle kunna svara på ett par frågor, jättetacksam för svar. 
Har ni några pojkvänner? Ja jag har pojkvän som blev officiellt för bara 5 dagar sedan
Om ja, isåfall vilka? Johan Nöjman 
om inte, är ni på g eller tycker om någon? Tycker om Johan kan man väl säga haha
Favorit klädaffär? Är väl standardaffärerna, då menar jag H&M, gina, bikbok
favorit tv serie? Som Livia skrev är det nog Gossip girl för min del också, har dock inte kollat på jättemånga serier 
smink ni använder? Foundation, solpuder (mest som rouge), ögonbrynspenna, vit penna runt ögonen så att jag inte ska vara så mörk, eyeliner och mascara 

bra blogg! Tack!
Nu är även flyg bokat till Spanien i slutet av maj, dock inte hotell bestämt helt än, men i närheten av Barcelona. åååh vad jag längtar!
 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0