FJÄLLEN

Ja vi ska nu försöka komma igång med bloggningen igen, så här får ni lite allmäna saker. Kom ju hem i förrgår, gårdagen började med ett epilepsianfall i duschen och tror inte att någon vill se såren jag har, för dom är inte vackra om man säger så... Men åkte senare ner till stan med Erica för att jag behövde kolla lite saker men blev inget köp. Efter det kom senare Johan ganska spontant och kom hit 7 och åkte omkring 9. Får se vad det blir idag eftersom plugget inte riktigt kommit igång än för mig, men antingen åker jag ner till friskis med stina, om inte kanske Johan kommer hit och stannar i någon timme bara. Hoppas ni har en bra dag!♥
 
Här kommer lite bilder som vi bjuder på från fjällen även ett litet bildspel av fina värdelösa videor när vi åker skidor haha!
 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0