WHO ARE YOU?

Hej!
Kom hem från skolan för inte så längesen och borde egentligen sätta mig och plugga en stund nu..har verkligen ingen lust dock.. så det får bli en paus från skolan nu ett tag så sätter jag mig med det senare.
Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra egentligen, jag tar det som det kommer helt enkelt! :)
Imorgon ska jag kanske träffa Amanda om vi har tid med pugget och allt var det är, men en stund ska vi nog hinna iallafall!
På fredag bllir det star for life, en konsert som skänker pengar till afrikabarnen typ..får bli "månadens goda gärning" haha :P
Hör av er om ni vill hitta på något ikväll eller likanande!
Ha det bra! ♥

Ett helt år sen vi tog dessa bilderna nu, herre vad tiden går fort!
 
/L
 
 


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0