SWEET 16

Hej!
Tänkte börja med att gratta Amanda på den stora dagen! Sexton nu och allt ju!
Hoppas iallafall du har haft en superbra dag och att du inte blev allt för sur på mig för att vi sjöng för dig på engelskan och iallafall tyckte det var lite kul! ;)
Jag tog iallafall en paus från pluggandet och åkte med Amanda till staden för att...göra vadå? bara umgå med Amandas nya sextonåriga  jag? ;)
Sen åkte jag iallafall hem och har pluggat konstant sen dess förutom när jag åt och satt lite vid Fb...
Ska dra på ett par avsnitt GG nu iallafall och sen sova!
Ha det bra! Kram♥
Ingen extremt konstnärlig bild kanske, menmen! ;)
 
/L

 


Kommentarer
Amanda

Tack vad go du är! Tack för en grym dag, with u!

Svar: Tack själv! :*
wefoto

2012-10-10 @ 09:30:27
URL: http://aamandalindh.devote.se


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0