SKOLAN ALLTSÅ...

 
 
 
Tar lite bilder som jag tog igår. När man inte orkar med plugget längre tar man istället kort, haha! Men idag har jag verkligen pluggat hela kvällen.. Engelska, spanska, hemkunskap, matte, svenska osv. Fast har inte allt till imorn, utan imorn är det engelskaprov och spanskaläxa som gäller. Men nästa vecka blir det inte direkt bättre! 
åh orkar inte.. Men that's life, så ska äta något för är grymt hungrig och sen ska jag fortsätta med något av mina ämnen.. pusshej♥
 
/A


Kommentarer
Rebecca

Det brukar vara ganska mycket innan loven i skolan men det är bara att hålla ut, SNART ÄR DET LOV! :)

Svar: Jaa tur att det är lov säger jag bara annars vet jag inte hur vi skulle klara oss! Tack för stödet iallafall! ;)
wefoto

2012-10-18 @ 19:23:06
URL: http://twoliepop.blogg.se
Rebecca

Det var så lite så, vet hur du känner har jätte mycket jag också nu... :S

2012-10-19 @ 19:29:47
URL: http://twoliepop.blogg.se


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0