LÅNGA DAGAR

Hej!
Är äntligen hemma efter en lååg dag!
Började skolan halv 9 som vanligt och hade de vanliga lektionerna fram till lunch, då det blev fotografering, kan säga att vårat klasstema var hm speciellt och jag vet inte riktigt hur det blir men ni får väl se när vi får katalogen antar jag!
Sedan flöt lektionerna på och vid halv fyra gick jag från tyskan och åkte till tingvalla körskola för att gå på någon slags körkortskurs som man måste ta för att få övningsköra, så nu har jag både lämplighetsintyget och den kursen avklarad så det är bara att börja köra!
Kom som sagt hem för inte så länge sen och måste verkligen sätta mig med matten nu!
Så ni får ha det så bra fina läsare och fortsätta kika in är även om jag mest klagar i mina inlägg nu för tiden!♥

Trött tjej på kemin idag!
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0