HELGENS HÄNDELSER

Hejhej! Tänkte att jag skulle berätta lite om helgen som en gångs skull inte tillbringades konstant med min kära bloggkompis ;)
I fredags åkte jag iallafall till Agge.. ingen helg utan agge ju, sov där och vi åkte in till stan sen en stund på lördagen. Åkte hem och försökte sätta mig med Matten men det gick ju som det gick, hann väl sitta i nån timme innan Patric smsa och fråga om jag vill komma dit, och dum som jag är åkte jag dit med Emma istället för att plugga..menmen det kom lite folk dit senare och så, åkte hem någon gång på natten och sov sen hos Emma.
Åkte hem och försökte plugga lite matte, det gick ju dock som det gick och nu taggar jag tre timmars matteprov i eftermiddag! Aja önska mig lycka till!!  
Ha det bra! ♥

Livvan bjuder! ♥

/L

 

 


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0