DAGENS TIPS

Ja nu har vi ju börjat med "dagens tips" och ska försöka lägga ut det varje dag! 
 
Det är ju många av oss ungdomar som inte gillar kaffe, visst vissa gör det men dom flesta tror jag hellre kör något annat! Men jag vill i alla fall kunna dricka kaffe när jag blir vuxen, och har då kommit på en lösning. Istället för att tvinga i sig rent svart kaffe kan man till en början börja med cappuccino, som har lite kaffesmak i sig. Efter det kan man börja med Kaffe latte som jag kör på just nu för stunden, som jag tycker smakar tillräckligt med kaffe för att det ska vara hyfsat gott. Tillslut lär man sig dricka, för några år sen tyckte jag nämligen det var så otroligt äckligt, jag gillade inte ens cappuccino. Så det är tipset till er som också vill bli en kaffedrickare! hej♥
 
Mcdonalds kaffe latte brukar jag köpa nuförtiden!
 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0