DAGENS TIPS 14/10-12

Hej!
Agge och jag pratade lite om detta med bloggen och funderade på vad vi kunde göra för att det inte bara skulle bli vanliga inlägg som jag kom nyss hem från skolan... osvosv.
Så vi bestämde oss för att vi ska försöka köra med "dagens tips" och försöka göra det varje dag, så jag tänkte att jag kan ju börja nu men att skriva om min plattång som jag använder.
Det är en GAMA plattång som verkligen är jättebra!
Jag märker ju verkligen det med mitt hm inte helt platta hår, men när jag har plattat det blir det verkligen jätteplatt och jag rekommenderar den stark! :)
Så ni som är på jakt efter en bra plattång borde verkligen testa den!

Så ser den ut! :)
Den heter GAMA-ceramic ION!
 
/L
   

 


Kommentarer
Julia Wisniewska

hej:)
allt bra idag? KRAM:D

Svar: Hejhej! jadå bara bra! :)
wefoto

2012-10-14 @ 15:14:48
URL: http://JuliaWisniewska.myshowroom.se


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0