DAGENS TIPS

Har haft orienteringsdag idag i 3 timmar. I spöregn och vilse i skogen.. usch det var inte kul där mot slutet! Men nu sitter jag hemma och borde ta tag i plugget, men först ska jag lägga in dagens tips!
 
Det här tipset är nog inriktat i stort sett mot tjejer. Det handlar om att få volym i sitt hår, och man använder massa hårspray och sånt där pulver och allt vad som finns men ändå lägger sig håret platt efter några timmar! Då finns den här lilla krustången (på bilden nedanför) som du använder längst upp i hårbotten som du sedan sprayar på. Detta håller mycket bättre! Dock använder jag den inte speciellt ofta eftersom att jag inte orkar.. Men den fungerar väldigt bra för er som verkligen är behövande!
 
 
som sagt är den inte speciellt stor
 
Så sant! Finns tyvärr inget skydd mot värmen där man håller när man använder den, men håller du tillräckligt långt ner funkar det ändå
 
/A


Kommentarer
mysan

Glöm inte att du är värde full! <3

2012-10-17 @ 20:57:01
URL: http://myedenvad.blogg.se


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0