DAGENS TIPS

Hej!
Dagens tips som jag lovade förut kommer här!
Det är så att jag och min kära kusin är inne i en GG period (gossip girl) och det är ju så himla bra!
Det är alltså något vi rekomenderar starkt! Jag själv har kollat igenom hela serien från början och är nu på säsong 5.
Det är så himla värt det och så perfekt att krypa ner i sängen med på kvällen när man ska sova!
Och inspirationen blir ju klapppast sämre när man ser deras gulliga kläder och fina lägenheter och åh  man vill bara flytta dit på dirren ;)
Tyvärr får jag vänta några år innan jag åker dit! :/
Jaja ha det så bra nu allihopa och somsagt ge det en chans! ;)
 
Älskar deras söta kläder somsagt!
 
/L
  


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0