BLOGGANDET

Struntade i att göra ett inlägg förut för kände att jag ändå inte har något vettigt att skriva. Ni vet, skola varje dag, efter det sitter man antingen hemma och pluggar eller gör inget speciellt helt enkelt. Och några färska kort har jag tyvärr inte heller.. Livia kanske har mer intressantare saker att skriva om, men under vardagarna får vi nog försöka fixa med fler bilder, för jag känner att det på senaste tiden bara varit precis samma sak. "nyss kommit hem från skolan, och sitter här och pluggar..." eller vad man nu gör. Är lite inne i att skriva novell så lite dramatisk utav mig hahah, men ni förstår poängen, så det bästa är kanske att hellre göra färre men värdefulla inlägg än många och meningslösa. Så ja vi får se hur det löser sig... hejsvejs♥ (btw så ska jag forstätta skriva på min novell nu)
 
 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0