ALLT OCH INGET

Söt osminkad tjej!!
Hej!
Sitter just nu på historian, dagens första lektion!
Äntligen fredag känner jag, vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen än, med något ska jag nog hitta på, blir väl kanske agge om vanligt? ;)
Igår var jag iallafall på "kalas" hos Agges mamma Anna som fyllde 46, var ett bra tillfäll att prata för mog och Agge känner jag, behövs ju som sagt ibland.
Vi försökte även få upp videoklipet men det stå typ att det är flr stort och vi vet inte riktigt hur vi ska göra med det där..någon som vet hur man typ klipper i det eller nått så det blir mindre?? vi är ju typ två veckor sena nu med frågestuden men ni får hålla i och vänta tålmodigt.. :P
Bloggar nog senare ikväll eller imorgon!
Ha det bra! ♥  


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0