WHEN WE FIRST MET

Kom hem från dansen för ett tag sedan och snart ska jag äta maaaat!! har inte ätit sen lunch förstår ni.
Vet ni vad? Idag gick jag på dansen...även om jag endast kom ihåg det för att Maria smsade 10 min innan den började och jag fick slänga mig iväg för att komma i tid, OCH det gjorde jag också, slå det ni!

Har ju varit med i killergame och klarat mig i en och en halv vecka..exakt eftersom jag dog idag..Och det var typ det min skoldag bestog av.

Senare kom agge till skolan, så jag vänta på henne en stund och vi åkte sedan till stan och träffade Adam där en stund också, innan den dramatiska händelsen som jag skrev om först hände..
Har inte mycket mer att dela av mig om så ni får ha det så bra!

 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0