VAD ÄR KÄRLEK?

Vad är egentligen kärlek?
Det finns typ 2438923643 olika sorters kärlek och alla är olika.
Kärlek till familjen eller kärlek till sin pojkvän eller flickvän.
Alla beskriver kärlek som en känsla i kroppen  och jag tror dom allra flesta har känt den känslan..men ändå vet man ju inte om det faktiskt är samma känsla, tänk om det inte är kärlek man känner och om man faktiskt aldrig har varit kär, det är väl något man aldrig kommer få reda på?
Nu är jag ganska så väldigt säker på att jag faktiskt har varit kär, men tänk om man en dag träffar en människa som får en att inse att det man har känt förut bara var skit? :P
Allt blir ganska jobbigt om man tänker så, eller vad säger ni? 
Jaja jag har iallafall kommit fram till att det enda att göra är att chansa och köra, vilket jag inte har gjort alla gånger, och nu vet jag ju aldrig hur det kunde ha varit nu, men man får tänka frammåt och leva vidare, det mår vi alla bäst av!
Tråkigt inlägg kanske, men tycker det är en viktig tankeställare ändå.
 
/L
 


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0