STOLE MY HEART

Hallåhallå!
Kom ganska nyss hem från Mormor och Morfar där jag har varit hela kvällen efter skolan.
Jag har ju ett kemiprov på halva kursen nästa måndag och jag känner inre riktigt att jag har hängt med på allt så min kära morfar fick ta och förklara från grunderna, han är ju gammal kemilärare så det var ju inga problem, nu helt plötsligt känns det aöötså inte alls lika jobbigt med kemin och detta ska nog gå bra!
Jag har även kommit fram till att..
1. Jag tror att jag är paranoid
2. Jag är beroende av min dator
3. Det är något fel på mig som gör att jag är liite för hyperaktiv ibland..  (Kan det va ADHD?)
 
Så, nu har ni fått reda på det också, nu ska jag ta mig en kopp te, göra mig iordning för kvällen och krypa ner i sängen och somna tidigt.
Finns ju inget bättre än att vakna utvilad en fredagmorgon!

 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0