SÅ MYCKET MER

 
Halloj!
Kom nyss hem från affären där jag var med mamma, vi tittade på lite klänningar inför jul/nyår men det blev inga köp idag.
Tittade ju somsagt på Perfume igår, men eftersom jag tittade på swefilmer bröts det precis i slutet så jag fick inte se det..har dock inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om filmen än..
Efter den filmen blev det en annan, "Little girls in pretty boxes" En gymnastikfilm som jag gillar så fortfarande, Finns allt kvar en gymnast i mig trots allt.
Så för er som gillar lite sport blandat med drama är den verkligen något att se!
Väntar just nu på att agge ska bli klar med sitt plugg, men vi får se hur det blir med det.
Hörs

Somsagt finns allt en liten gymnast i mig någonstans.
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0