LAST FIRST KISS

(ska skona er från allt plugg-snack jag har att erbjuda)
(fast inte helt eftersom det är mitt liv just nu...)
Slutade iallfall skolan vid halv 3 idag, tisdagar är ju bara bäst alltså, och gick hem i det snöblandade regnet.
Kan inte snön lägga sig någongång så det blir lite ljus istället för detta mörker!?
Kom iallafall hem blöt och kall, så det första jag gjorde var att lägga mig i ett varmt bad, vilket även var väldigt bra för min rygg för några timmar. (nu är det dock tillbaka igen)
Eter det har jag bara pluggat (där kom det) och ätit hela eftermiddagen kvällen.
Tråååkigt inlägg men..

Tänkte jag skulle bjuda med mig av mitt plugg och visa två härliga bilder som vi ska använda till vårt engelskaprojekt..fråga mig inte vad vi gör!
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0