JUST NU

Vaknade nog på världens bästa sätt idag, av att mamma kom in i mitt rum med frukost på sängen.
Låg sedan och drog mig i en halvtimme och behövde ändå inte stressa, bästa morgonen somsagt!
SEn blev det dock matteprov när jag kom till skolan..gick väl sådär kan jag säga, men jag lever fortfarande på C:t jag fick på förra "stora" provet :)
Har för övrigt vart utan godis osvosv i typ två veckor nu (förutom lördagar) vilket är väldigt länge för att vara jag, fortsätter detsåhär kan jag ju faktiskt lyckas med beach 2013 alltså!


Min vackra bror får stå för bilden idag eftersom jag inte har några andra bilder på min älskade skoldator, fråga mig inte varför jag har denna på datorn ;)

/L
 


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0