JAG KAN TÄNKA TILLS DET KNAPPT FINNS NÅTT KVAR

Usch förlåt för den otroligt dåliga uppdateingen från min sida på sista tiden, men jag har haft fullt upp hela helgen med besök från systra mi och maasor med ougg hela söndagen, och d han man inte mycket tid kvar till bloggen kan jag säga, Agge har ju vart duktig och slängt in ett inlägg lite här och var istället som tur är.
Tänkte testa en liten ny grej, och det är att sy om mina kläder istället för att sl'nga när dom inte itter som du ska eller inte har rätt modell.
Så försökskaninen får bli mina systers (tror jag?) gamla jeans som jag tänkte klippa och sy lite i, Visar lite före-bilder här redan nu så får ni se resultatet när dom är klara!

Ursäckta för dom dåliga vinklarna också!

Tycker dom är lite för vida och långa för min smak, så ska ta av dom lite, och sen sy in dom så får vi se hur det går med detta! Önska mig lycka till!
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0