DUM SOM INTE ÅT HELVETE

ååååååh så jävla sur! Bytte kod på mobilen för att låsa upp den eftersom många kunde den och jag vet vad som kan hända eftersom det händer att folk tar den och ja... Så idag bytte jag den och en halvtimme senare hade jag glömt den, så nu har jag försökt så många gånger att jag måste vänta 1h mellan varje försök! och så har jag gått hela dagen, det enda jag kunnat göra är att ta kort... men det är bara att fortsätta om jag någonsin kommer på den :(
 
hade annars en väldigt chill skoldag, hade en lektion innan vi åkte och tittade på en rättegång, och allt blev försenat så han bara med en lektion efter att vi kom tillbaka, så 2 lektioner under dagen säger man inte nej till! 
 
 
 
om 2 månader är det här ett år sen, läskigt vad tiden går fort!
 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0