A WALK TO REMEMBER

Åherregud, jag har gjort det igen kära läsare!
Glömt bort dansen igen och legat i ett skönt skumbad istället, hur är den ens möjligt att ha så dåligt minne som jag!?
Kan man ha alzheimers när man bara är 16...?

Jaja nog om det, när jag missade dansen tog jag iallafall ett bad och såg en film, "A walk to remember" och den är ju bara för sorglig och hur fin som helst.
Jag är ju så känslig och gråter för allt, speciellt filmer, och ändå ser jag om filmerna igen och igen fast jag sitter och gråter i år och dag efteråt.

Kan ju passa på att dra några filmtips nu när jag ändå håller på.
"A walk to remember"
"The notebook"
"The Last Song"
Och "Titanic" såklart!

Är några otroligt sorgliga och fina filmer om ni är på det humöret vill säga.
/L





Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0