10 SANNINGAR OM OSS SJÄLVA

Agnes
 
- jag är bara 155 cm lång
- jag har opererats 2 gånger
- jag har epilepsi
- jag äter 6 tabletter varje dag
- jag har ofta svårt att vara glad för andras skull
- jag har aldrig rökt, snusat eller druckit
- jag får lätt för mig att någon gillar mig
- jag har även lätt för mig att tro att jag gillar någon, fast jag egentligen inte gör det på det sättet
- när jag skriver med en kille som jag gillar eller gilla att skriva med brukar jag ofta försöka dryga ut på mina svar för att inte verka för desperat
- jag vill verkligen få bort min tandställning nu
 
Livia
 
- Jag har väldigt lätt för att bli kär i någon, speciellt när dom visat tecken på att dom gillar mig
- Jag tänker på min vikt varje dag och mår ibland väldigt dåligt över det
- Jag har extremt lätt att irritera mig på människor som gör upprepade ljud eller lliknande
- Jag skriver ofta texter om mina känslor och liknande när jag är förvirrad
- Jag har aldrig snusat eller rökt och planerar verkligen inte att göra det
- Jag är ofta avundsjuk på mina vänners utseende och tänker oftast mer på mitt eget utseende när jag är med dom.
- Jag ser upp till min syster
- Jag blir mer intresserad i killer jag måste "jaga" än i dom som  "jagar" mig
- Jag saknar gymnastiken och min kropp jag hade då
- Jag har svårt för att hälsa på någon som jag inte har sett på länge och slipper helst
 
7 sanningar om oss
 
- Vi har bara vart ovänner en gång som varade i ungefär 1 timme
- När vi var små samlade vi bl.a på rester från vässade pennor och naglar
- När vi skulle be till Gud slog vi sönder sten till pulver och blåste ur händerna när vi bad
- Folk tycker ofta vi är konstiga för att vi är så flum hela tiden
- Vi har väldigt många internskämt som bara vi förstår
- Nu förtiden ses vi minst en gång varje helg och vi var nästan varje dag i augusti under sommarlovet
- Vi tycker ofta lika om saker


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0