TRÖTT!

Jag är så trött så jag orkar bara inte!
Sov 2 timmar inatt och det är inte tillräckligt med sömn om man vill va utvilad kan jag säga.
Har iallafall svenska nu och alla andra lektioner är inställda och gud vad jag älskar vår engelskalärare för att hon ställer in vår lektion bara för att vi ska få sluta 10 istället för 13.
När jag kommer hem vid halv 11 (slå den ni) ska jag väl sova nån timme och sen inte göra något alls resten av dagen, titta på film eller något annat mysigt får det bli då jag inte känner att jag är på humör för så mycket annat.
Får se om jag känner sammasak om någraa timmar när jag sovit ett tag osvosv, men det är mina planer just nu.
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0