THEY DON'T KNOW ABOUT US

Halloj!
Blev precis klar med processen att platta mitt hår, det är så otroligt skönt och jag önskar verkligen att jag hade platt hår...ibland åtminstonde.
Tog mig ett bad förut och läste ut sista biten av andra boken i serien, riktigt skön kombination kan jag säga för er som inte har testat!
En annan sak ni måste testa är ju att duscha med typ en godis i munnen, det låter ju helt stört men det är värt att prova. Ingen aning om varför men det är typ speciellt haha!
Nu ska jag sätta mig och titta på "morden i sandhamn" som jag har hört ska va bra, vi har ju någon slags pausningssak på vår tv så vi bara kan spola över reklamen, superbra speciellt när det gäller 4ans rekordlånga reklamer.
Jaja nu blir det tv för mig resten av kvällen och sen sängen.
Godnatt! ♥

Något jag verkligen skulle vilja ha just nu är ett par riktigt mysiga raggsockor!
 
/L


Kommentarer
Joanna

men Livia du har ju världens finaste hår!

Svar: Haha nej usch! men tack! ;)
wefoto

2012-12-18 @ 01:22:21


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0