SNART ETT ÅR SEN

Sitter hemma en lördagskväll, dåligt väder och kolsvart ute... rolig dag! Men kom hem från stan för ungefär en halvtimme sen och fick med mig ett halsband inför nyår. Resten av kvällen blir det nog att städa i ordning lite inför nyår och troligen ska mamma klippa mig och det är väl det. som sagt en rolig dag! hejhej :)
 
Om 4 dagar är detta exakt ett år sen! Sjukt vad tiden går fort. Kan meddela om att även Simon och Maria var med, men ville tyvärr inte vara med på kort om jag minns rätt.. Och som jag minns det vill Martin inte heller vara med på bloggen, men får hoppas att han helt enkelt inte läser den längre :D
 
 
 
Livia får bjuda på sig lite! ;)
 
/A


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0