PEARL HARBOR

En riktigt chill dag som jag skrev igår, men blev så otroligt trött efter fotbollsturneringen hela eftermiddagen.. Direkt efter det fick jag skynda mig hem för att sedan dra mig vidare till tandläkaren och sen mot stan för sista köp av julklappar och tror nu att jag är klar med köpen! 
 
Som Livia i tidigare inlägg tipsat om är ju filmer och jag vill nu slänga in ännu ett tips! Såg ju som sagt på en 3h lång film hela förmiddagen i skolan om andra världskriget idag. Den var förvånansvärt bra! Alltså för att vara en "skolfilm" eller snarare som dom visar i skolan. En väldigt sorglig, romantisk och även hemsk film, som då heter Pearl Harbor, så en film som verkligen är värd att se som även är en sann historia! Ska ta mig kvällsmat och tagga sista skoldagen innan lovet och jordens undergång imorn, godnatt :D
 
 
 
 
 
/A
 
 


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0