NYÅRSPLANER

Hejhej!
Har hunnit med en hel del idag (för att vara jag) redan.
Åkte till agge igårkväll och vi planerade lite inför nyår och så, det ska nog bli bra detta!
Sov iallfall där och vi vaknade ganska sent och just när jag hade vaknat ringde pappa och sa att dom skulle hämta mig om inte allt för länge..
Vi åkte iallfall och köpte julgran vilket gick otroligt snabbt för att vara vår familj då vi brukar åka runt i hela stan innan vi hittar någon duglig.
Nu är mamma och pappa i stan och jag har hunnit med en hel del här hemma redan. Idag är det nämligen den stora julstädningsdagen, så vi väntar bara på att dom ska komma hem så drar vi igång julstöket sen.

Fick en fråga om vad vi ska göra på nyår också, och nyår ska vi självklart tillbringa tillsammans Agge och jag ;)
Men som det ser ut nu ska vi va ett gäng hemma hos en av oss och äta middag tillsammans m.m
Lite senare åker vi nog in till stan och planerar att vara på torget vid 12-slaget.
Senare drar vi kanske vidare till någon fest eller tillbaka igen, vi får se hur det blir med det, allt är somsagt inte planerat in i detalj än :)

Ha en fin lördag!
 
/L


 


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0