MY MAN

Jag bestämde mig för att gå och lägga mig tidigt igår när jag ändå inte hade något bättre för mig, så jag somnade runt 1 och har nu sovit i 10 timmar!
Första gången jag sover ut så ordentligt på jag vet inte hur länge.
Nu ska jag göra mig iordning för at sedan träffa Emma på stan/bergvik för lite julklappsköp och liknande.
Mamma och pappa tyckte även vi skulle kolla på ny längdskidspjäxor åt mig, vi är en såndär "tråkig" familj där alla hellre åker längd än slalom, så ja längdskidor it is!
Nej nu ska jag göra mig iordning, det tar alltid så lång tid på helgerna när man inte har någon tidsgräns..och nu sitter jag ju här så, men ha det bra!
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0