MAMMFRED GÄSTBLOGGAR

Hej alla mina vänner! Mammfred här!
Fick den enorma äran att blogga här idag på Wefoto.
Tänkte därför berätta lite om mig själv och min dag.
Namn: Mammfred
Ålder: 5
Adress: Buren i köket (när jag inte bor i sommarstugan i trädgården)
Intressen: Gnaga på mina godsaker, föredrar gurka och maskrosblad.

Idag har jag suttit i min bur och tuggat på godsakerna mina vänner gav mig.
Runt 9 bestämde jag mig för att ta en tur till vattenflaskan där jagb tog mig en slurk och sedan traska hemmåt.
Jag känner verkligen at jag har gått upp en del på sista tiden och var därför tvungen att träna lite, sprang därför 5 varv i buren för att sedan gå tillbaka till mitt trygga bo.
Vid 12 traskade jag till matskålen och åt lite av dom saftigt fröna och helgens potatis.
När jag satt där  i lugnan ro kom min älskade vän livia och bar upp mig och höll mig i sin famn, det var inte så kul...
Nu sitter jag äntligen i min bur igen och äter på min potatis som jag sparat lite av tidigare idag!
Ha det bra!

Här är jag i min bur!

Bjuder på den!
ser lite sur ut, men som tur är lättar agnes upp stämningen i bakgrunden.
/M


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0