KÄRLEK VID SISTA ÖGONKASTET

Har av någon anledning börjat använda mig av sångtitlar som rubrik. Jämt.

Fick även jag sluta tidigare idag, så jag kom hem runt 4 istället för halv 5, otroligt vad en halvtimme kan göra mycket!
Gick iallafall hem i kylan och satte mig direkt med min älskade bok och läste en stund, läste även ut första boken i serien och har snart läst halva andra, sa jag att dom var bra? ;)
Gick lite senare till Emma och vi gjorde inte mycket mer än att titta på "The vow" hann dock inte se klart den eftersom jag var tvungen att gå hem runt halv 11, men det ska vi allt se till att odna imorgon eller när det nu blir!
Taggar förövrigt att näst sista skolveckan är slut imorgon och jag längtar så otroligt till jullov! Men det är bara att hålla i, det är inte långt kvar nu!

Detta vore ju inte fel nu alltså!
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0