JULCUPEN

Hejsan!
Dagen har vart rätt chill förutom matte nationella och tyskan som jag nu för tiden hatar så otroligt!
Fick iallfall sluta 45 minuter tidigare eftersom vi hade inställd biologi, och det gjorde min dag kan jag säga.
När vi slutade åkte Amanda och jag in till stan där vi fick en och annan julklapp köpt, vilket betyder att jag nu är helt klar med alla julklappar! (y)
Runt 10 ska Amanda och jag dra oss bort mot sundsta där vi ska titta på julcupen..och jag vi kommer va trötta imorn eftersom det inte slutar förns halv 5-5..tror jag.
Nu blir det pannkakor för vår del, ha en bra kväll/natt för det ska vi ha!
Puss ♥

Bjuder på en härlig bild från helgen!
 
/L
 


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0