HAPPY HOLIDAYS

Hejsan!
Väntar just nu på att årets första julskinka ska bli klar och det är ju inte helt fel alltså!
Har vart på stan med mamma fram till nu och fixat kläder till imorgon och en sista julklapp till mig faktiskt, jag vet dock vad det är men klagar gör man ju inte ;)
Planer för kvällen blir kanske att åka iväg och spela badminton med pappa och Elias, men jag har sån extrem träningsvärk i stort sett i hela kroppen så vi får se hur det bli med det!
Tänkte visa bilder på vår julgran och min lilla rumsjulgran senare, sålänge får ni en låt så ni kommer i stämning tills imorgon ;)
Mistletoe- Justin Bieber
Gillar egetligen inte Justin Bieber något vidare, men såhär i juletid funkar det.

Har verkligen otrolig brist på bilder i denhär datorn..
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0