HÅLL UT SISTA DAGEN

Skulle egentligen ha slutat för 13 minuter sedan, men vår kemi blev inställd idag igen (lycka) så vi hade två timmars håltimme, vi tittade därför på tyskafilmen tidigare och fick sluta när dom andra hade tyska och tittade på filmen.
Är för övrigt helt klar med allt skolarbete nu, lämnade in fysiken det sista jag gjorde innan jag gick hem.
Har även fått tillbaka mitt matteprov där jag var ett poäng från B, både bra och dåligt..
Det är bara en dag kvar i skolan nu och jag har nog aldrig vart så glad att få gå på jullov, imorgon slutar vi dessutom halv 11, då vi normalt sett brukar börja på fredagar, underbart!
Nu ska jag ta mig lite mellanmål, slå in dom sista julklapparna och sedan titta på film (standard).
Ha det fint!
 
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0