FRÅN ALLT TILL INGET

Fick sluta tidigare idag, så kom hem strax efter 3. Hade ju som jag tidigare skrivit lucia i morse, då vi skulle samlas kvart över 7, överlevde faktiskt och allt gick bra, och nu är det över, men älskar stämningen när man står där i luciatåget och sådär :) Nu är det bara 8 dagar kvar till jullovet, gud vad jag längtar! Fast sen börjar ju vårterminen strax därpå.. Men bara att stå ut! ska ta och äta lite käääk för är riktigt hungrig! hej♥
 
känner mig lite småpoppis när min instagram bild kommer med på VF: s bildspel, och kanske i tidningen!
Här har ni bildspelet, otroligt dryg och utan ljud dessutom på över 9 min! Men ligger på 3:31 ;)
Med en inställd lektion gick vi hem till stina, hämtade skridskor och gled runt på isen lite :D
 
/A
 
 


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0