FÖRSTA ADVENT

Idag är det första advent vilket även innebär skyltsöndag, och vad tror ni jag ska göra? Plugga såklart!
Maria frågade om jag skulle följa med ner på stan en stund men jag får se om jag hinner det, har ju somsagt kemiprov imorn på 5 kapitel och jag har bara pluggat en dag hittills så jag känner att jag borde ängda denna dag åt min älskade vän kemiboken.
Får ta och "fönstershoppa" här hemma från min dator om jag får tid till det.
 
Igårkväll var ju Agge här också, och senare fick vi även gäster. Agge åkte hem någongång senare på kvällen och jag drog mig mot rudsvägen för att träffa Jonathan, och vi gick till hagahallen och köpte mango (standard) och gick sedan en promenad runt i stan, det blev dock extremt kallt efter ett tag, vintern är här nu kan jag säga för er som inte vet! Näej nu ska jag ta tag i plugget.

Ha det bra så slänger jag in ett inlägg ikväll. 
 
/L
 
 


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0