EN LITE ANNORLUNDA MORGON

Sov över hos Livia som ni såg igår. Hade en vanlig kväll helt enkelt! Denna morgon var ju dock lite annorlunda... Vaknade upp vid 11 och hade lite småryck och tog min tabletter helt enkelt (för er som inte vet har jag epilepsi) men jag föll helt enkelt ihop, och det var precis att jag hamnade rätt! Kunde lika gärna fallit ner över bordet och slå mig hårt eller alla andra ställen runt omkring mig, men jag hade tur i oturen helt enkelt! Morgonen var alltså lite konstig, jag var helt borta ett ganska långt tag, huvudvärk osv.. Men nu är allt bra iaf'
Sitter i mitticity nu och har köpt ett par byxor för 120:-, kvar är att köpa hårfärg för att färga om mitt hår! Kanske lägger upp bilder på mina nyinköpta byxor ikväll. Ha det bra, pusshej /A



Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0