DAN FÖRE "LUCIADAN"

Halloj!
idag är det (som alla redan har skrivit 224424 gånger) 12/12/12, vilket innebär att det är Lucia imorgon, det måste va en av de mysigaste tillfällena på året.
Det är inte långt kvar till jul och alla är ju så fina när dom går med vita klänningar och glitter i håret och åhh vad jag vill va en av dom nu..min tid är tyvärr över när det gäller sådant.
Imorgon får jag istället nöja mig med att titta på när sundstas elever går luciatåg för hela skolan, men det ska bli kul det med! :)
Idag ska jag ta en tidig kväll och se till att va utvilad inför helgen (som är snart enligt mig). Har redan lite planer som vi får se om de blir av.
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0