8 DAGAR KVAR!!!

Får ursäkta för vår otroligt dåliga humor som ni blev utsatta för igårkväll, nu vet ni vad vi gör när vi inte har något annat att göra!
Igår åkte både Agges och min familj ner till stan för att fixa de sista julklapparna och jag är faktiskt nästan helt klar nu, endast en ynka klapp kvar!

Att jag nästan är helt klar med julkapparna innebär att det snart är jul, vilket innebär att det snart är jullov som är det absolut bästa med skolan som finns..näst efter sommarlov såklart ;)
Bara en vecka kvar i skolan och jag är sjukt taggad för en sjukt go vecka med spex och annat chill inplanerat!

Nu ska jag ta och läsa lite eftersom jag inte har något plugg alls. (!!!)
Ha det bra! ♥

Bild på någa av julklapparna som är inslagna och redo att öppnas igen om (bara) 8  dagar!
 
/L


Kommentarer


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0