SOMMARSTUGAN

Just nu sitter jag i sommarstugan, har precis vart ute på sjön och simmat en bit. Kände att jag behövde göra något! Denna vecka är det jag som har ansvaret för uppdateringen eftersom Livia just nu är påväg till fjällen. Fast det är ändå i stort sett jag som har bloggat mest så det ska nog lösa sig ;) åker hem idag i alla fall, tycker det är rätt så drygt här faktiskt.. Har ingen kamera här heller, men ska fixa med bilder när jag kommer hem!
 
Designen på bloggen och allt som krånglade är ju fortfarande inte löst, men vi ska försöka fixa det så fort som möjligt, för det ser verkligen inte bra ut! pusshej♥


Kommentarer
Anonym

Oj, jag såg inte kommentaren förrän nu. Vad var det ni behövde hjälp med? :) / annah

Svar: Vi har lite problem med desigen då texten under varje inlägg har försvunnit(texten där det står tex kommentar (1) ), vi har försökt ändra färgen till svart, men texten är fortfarande "osynlig"..
wefoto

2012-08-17 @ 03:28:34
URL: http://annahmurray.blogg.se


Lämna gärna en kommentar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0